A felhő. Forró téma az informatikai iparban. Egyre több cég vándorol a felhőbe, mert megértik, hogy a felhő nem csupán trend, hanem az informatika jövője. Ezenkívül a felhő számos előnnyel rendelkezik. A felhőalapú szolgáltatások könnyen meghatározhatók, nagyon költséghatékonyak és elősegítik a vállalalok hatékonyabb és eredményesebb irányítását. Felhő-viszonteladóként Önök is rengeteg előnyre tehetnek szert.
Miért érdemes a felhőbe vándorolni?
A felhőkorszak előtt az alkalmazásokat fizikailag töltötték le az épületben található számítógépekre vagy szoftverekre. Ez hosszadalmas helyszíni operatív folyamatokat igényelt. Ez azt is jelentette, hogy a cégek kénytelenk voltak jelentős beruházásokat eszközölni a hardver, a szoftver és a licencek terén. Manapság sok alkalmazott szeretne rugalmasan dolgozni: bámikor, bárhol és bármilyen eszközről. Fontossá váltak a modern munkaterületek, így a vállalatoknak számos kihívással kellett szembenézniük és ki kellett építeniük azokat. A felhőnek köszönhetően ezek a problémák már a múltba vesztek. íme a felhőbe való átállás legfőbb előnyei:
Akciótervet dolgozunk ki Önökkel együtt a Microsofttal és a forgalmazóval való kapcsolatának optimalizálása érdekében. Legelőször is femérjük a jelenlegi helyzetüket.
Négylépőcsős megközelítés:
1. fázis: Adminisztráció (partnerstátusz, pénzügyi juttatások előzetes kalkulációja)
2. fázis: Képzés (ambíciók, okleveles Microsoft szakértők (MCP) és tizenkét különféle Microsoft kompetencia, képzés és vizsga részletes ismertetése)
3. fázis: Pénzügyi juttatások (tizennyolc különféle jutalmazási program részletes ismertetése)
4. fázis: Támogatás (egyetlen kapcsolattartó válaszolja meg valamennyi Microsofttal kapcsolatos kérdésüket)
Ily módon a Partner Care Europe számos javaslatot tud tenni az azonnali fejlesztésre. Ezután megvizsgáljuk az okleveles Microsoft szakértők által már megszerzett ismereteket és készségeket, valamint hogy hogyan lehet ezeket optimalizálni. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy mi az, ami elérhető, és milyen ösztönzők kapcsolódnak vagy kapcsolódhatnak hozzá. Következő lépésként megnézzük, hogyan van beállítva a Microsoft termékekkel kapcsolatos ügyfélszolgálat. A Partner Care 24/7 szolgáltatást kínál ügyfeleinek. Segítünk, hogy a szervezet felépítése maximalizálja a Microsoft Partner Program lehetőségeit. Most és a jövőben.
Partner Care Europe
Nieuwezijdse Voorburgwal 104
1012SG Amsterdam
+36 1 998 9351
support@partnercare.hu