A felhőbe történő migráció öt előnye

A felhő. Forró téma az informatikai iparban. Egyre több cég vándorol a felhőbe, mert megértik, hogy a felhő nem csupán trend, hanem az informatika jövője. Ezenkívül a felhő számos előnnyel rendelkezik. A felhőalapú szolgáltatások könnyen meghatározhatók, nagyon költséghatékonyak és elősegítik a vállalalok hatékonyabb és eredményesebb irányítását. Felhő-viszonteladóként Önök is rengeteg előnyre tehetnek szert. 

 

Miért érdemes a felhőbe vándorolni?

A felhőkorszak előtt az alkalmazásokat fizikailag töltötték le az épületben található számítógépekre vagy szoftverekre. Ez hosszadalmas helyszíni operatív folyamatokat igényelt. Ez azt is jelentette, hogy a cégek kénytelenk voltak jelentős beruházásokat eszközölni a hardver, a szoftver és a licencek terén. Manapság sok alkalmazott szeretne rugalmasan dolgozni: bámikor, bárhol és bármilyen eszközről. Fontossá váltak a modern munkaterületek, így a vállalatoknak számos kihívással kellett szembenézniük és ki kellett építeniük azokat. A felhőnek köszönhetően ezek a problémák már a múltba vesztek. íme a felhőbe való átállás legfőbb előnyei: 

 

  1. Nagyobb rugalmasság. A felhő kapacitása könnyen növelhető vagy csökkenthető, mivel a szerverek külső felhőszolgáltatóknál taláhatók. Ez teszi a felhőalapú szolgáltatásokat tökéletes választássá azon cégek számára, amelyek növekvő vagy rugalmas sávszélességet igényelnek. 
  2. Olcsóbb. A felhő költséghatékony, mivel az ügyfeleiknek nem kell többé saját szerverekbe, szoftverekbe vagy nagy teljesítményű hardverekbe befektetniük. Továbbá, az ügyfeleik csak azért fizetnek, amit ténylegesen hasznának. 
  3. Megnövelt hatékonyság. A szerverek többé nincsenek az ügyfelei szeme előtt, és már nem kell aggódniuk miattuk, ugyanis a felhő-szolgáltató rendszeresen frissíti a szoftvereket és a biztonsági beállításokat. Ez azt jelenti, hogy az ügyfeleknek nem kell időt pazarolniuk azzal, hogy működőképesen tartsák a rendszert, hanem inkább az üzleti tevékenységeik optimalizálásra összpontosíthatnak. 
  4. Biztonságosabb. Az érzékeny vállalati adatokat többé már nem laptopokon vagy merevlemezeken tárolják, hanem biztonságos adatközpontban. A felhőszolgáltatók folyamatosan fektetnek be felhőalapú biztonsági rendszerekbe, és a mesterséges intelligencia révén a sérülékenységeket nyomon követik és még idejében megszüntetik. 
  5. Könnyen elérhető. A felhasználóknak mindössze internet-kapcsolatra van szükségük ahhoz, hogy dolgozni tudjanak. Ezenkívül a felhőalapú szolgáltatások hozzájárulnak a csapat termelékenységének növekedéséhez, mivel a felhasználók biztonságosan nyithatnak meg és oszthatnak meg fájlokat, valamint dolgozhatnak rajtuk, ami lehetővé teszi számukra a hatékonyabb együttműködést. 

Akcióterv

Akciótervet dolgozunk ki Önökkel együtt a Microsofttal és a forgalmazóval való kapcsolatának optimalizálása érdekében. Legelőször is femérjük a jelenlegi helyzetüket.   

 

Négylépőcsős megközelítés:

1. fázis: Adminisztráció (partnerstátusz, pénzügyi juttatások előzetes kalkulációja)

2. fázis: Képzés (ambíciók, okleveles Microsoft szakértők (MCP) és tizenkét különféle Microsoft kompetencia, képzés és vizsga részletes ismertetése)

3. fázis: Pénzügyi juttatások (tizennyolc különféle jutalmazási program részletes ismertetése)

4. fázis: Támogatás (egyetlen kapcsolattartó válaszolja meg valamennyi Microsofttal kapcsolatos kérdésüket)

 

 

Ily módon a Partner Care Europe számos javaslatot tud tenni az azonnali fejlesztésre. Ezután megvizsgáljuk az okleveles Microsoft szakértők által már megszerzett ismereteket és készségeket, valamint hogy hogyan lehet ezeket optimalizálni. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy mi az, ami elérhető, és milyen ösztönzők kapcsolódnak vagy kapcsolódhatnak hozzá. Következő lépésként megnézzük, hogyan van beállítva a Microsoft termékekkel kapcsolatos ügyfélszolgálat. A Partner Care 24/7 szolgáltatást kínál ügyfeleinek. Segítünk, hogy a szervezet felépítése maximalizálja a Microsoft Partner Program lehetőségeit. Most és a jövőben.