Nagyon ajánljuk a Partner Care szolgáltatásait. Ha bármilyen kérdése van a Partner Care-rel folytatott együttműködésünk során szerzett tapasztalatainkra, kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot a következő telefonszámon: +31 16 7544 587, Johan Zantboer, Procurement & Back Office manager, Databyte. www.databyte.nl [Hollandia]

 

 Nagyon hálásak vagyunk a támogatásért, amelyet a Partner Care nyújtott nekünk. A Microsoft vállalatként valódi labirintus, és mint szervezet, örülünk annak, hogy nekik köszönhetően nem pazarolunk értékes időt, mert minden egyes lépésben képes utat mutatni nekünk. Köszönjük! Dennis Molenkamp, Service manager. www.informatique.nl [Hollandia]

 

A Partner Care profin elkalauzolja a felhőszogáltatókat a Microsoft portálok és szolgáltatások dzsungelében. Különösen az ezüst és arany partnerstátusszal rendelkező cégek esetében minősül alapvető fontosságúnak a Partner Care szakmai támogatása. A karbantartási terv  (vagy még jobb esetben) egy egyórás csomag részeként gyorsan elkészül a fiók, és árengedményeket is telepítenek rá. A Partner Care szolgáltatásainak az ára általában egy hónap alatt megtérül.   Vállalkozóként nem az a kérdés, hogy vajon előfizessen-e valaki a Partner Care szolgáltatásaira, hanem az, hogy mikor. Jó ügyfélszolgálat és kiváló tudás! www.quibus.nl [Hollandia]

 

A Partner Care a szó szoros értelmében kézen fogva vezetett minket, hogy teljes mértékben átlássuk a Microsoft Partner Programot. Partnerként szinte lehetetlen megtalállni az utat segítség nélkül. A Partner Care segített nekünk rendet tenni az ügyeink között. Plusz előnyt jelentenek a pénzügyi juttatások, amelyeket a Microsofttól kapunk. www.jse.nl [Hollandia]

 

Már értékesítettünk Microsoft termékeket, de így is roppant nehéz volt eligazodni a bonyolult szabélyokon és weboldalakon keresztül, hogy benyújthassuk az igényeinket a Microsoftnak. Úgyhogy fel is hagytunk vele, amíg az Also be nem mutatott minket a Partner Care-nek. Mindent jól szervezetten és világosan újra felállítottak számunkra, aktualizálták a fiókjainkat, stb. A Partner Care, mint belső Microsoft szakember segítsével most már végre az alaptevékenységünkre tudunk összpontosítani.  www.hardware-expert.nl [Hollandia]

 

Immár több hónapja dolgozom együtt a Partner Care-rel. A kezdetektől szinte ismerősként tekintek rájuk, és minden egyes találkozóval tovább erősödött ez a pozitív érzés. Az üzleti dolgok ismerete egy dolog, de kivételes az, hogy valóban megértsük ügyfeleink igényeit és kiegészítsük meglévő ismereteinket. Ezenkívül a Partner Care erős hálózattal és egészséges adag kreativitással rendelkezik, hogy a legjobb eredményeket érje el a 2source4 terén. Korábban rengeteg időmbe került a portálokon való kiigazodás, de szerencsére ez ma már nincs így. A Partner Care könnyűszerrel végikalauzol minket azokon a szörnyű portálokon, és valóban ki is ismerik magukat rajtuk. Összességében elmondható, hogy ritka, amikor egy cég annyira passzol a nevéhez, mint a Partner Care a sajátjához! Teljes körű és kitűnő szolgáltatások, kellemes együttműködés: nagy rajongók vagyunk! www.2source4.com [Hollandia]